Biri 2012

Søndag morgen våknet jeg ved 5.00 tiden, av at det striregnet ute. Må innrømme at jeg ble noe urolig for søndagens utstilling akkurat i det øyeblikket. Spesielt fordi vi la oss i nydelig klart vært, var det det nedtur. Men innen vi fikk opp kiosken, og startet visningen av flotte flekkete hester- stanset regnet og vi avsluttet i sol!

Her er de første resultater og tlf.bilder. Alle resultater finner dere under siden "Nyheter".

Besteføll, og dagens beste hest pokal gikk til en & samme hest : Duke's Hot 2 Trot.

"Vakkert føll av meget god type, med godt rasepreg" 9,8,8,9,9 =43

Eier og oppdretter: Jennifer Haagensen.

Hun fikk også gavepremie med leietau & føll taugrime, gitt av Den Beste Sal.

Vallaken Mr.Couger gikk beste rideprøve. Rytter og eier Karoline Lilleborge fikk foreningens broderte shabrack som premie. 7,8,7,8,8, Lynne 10.

I klassen for vallaker og hvite pass tok "Kapteinen" 1 plassen, med : 9,9,8,7,8, = 42p.

Karoline Lilleborge med Captein Haddoch og datter Ylva.

I hoppeklassen stjal Blackmale's Super Tinka 1 plassen, og vant ett flott Fintack ulldekken, som holder henne varm til vinteren. Tinka fikk : 8,8,7,8,8 = 39p. "Feminin hoppe av god type". Eier Kari Helene Kolstad. Her avbildet med rytter Ingvil Aigeltingen.

I klassen for unghest vant 1 åringen Duke's Destiny med karakterene : 8,8,7,9,8= 40p.

"Unghest av god type, med meget gode bevegelser."

Føll etter Bojek og Pochahontas.

Norsk Pintoforening takker utstillerne,dommer Vermund Lyngstad og bruksprøvedommer Grethe Lyngstad for en flott dag på Biri!

Gavepremier i år er sponset av :

FK avd. Eidsvoll, & Lillehammer.

Den beste sal v/

Irene Ulset, Lunner.

Spesiell takk for årets overraskelse til

Beste Hest fra: